I. Piknik wiedzy

"

Czas: 17 stycznia 2013

Godzina: 9:00 – 16:00

Lokalizacja:SPNT, Sosnowiec, ul. Wojska Polskiego 8

→ targi innowacji i przedsiębiorczości,

→ doświadczenia naukowe i eksperymenty,

→ komputery przeszłości i roboty przyszłości,

→ innowacje, które tworzą przedsiębiorstwa,

→ dyskusja o współpracy samorządu z przedsiębiorcami – gość specjalny Pikniku: Robert Gwiazdowski – Prezydent Centrum im. Adama Smitha,

→ Garść informacji o tym, jak wiedzę przekuć w biznes.

9.15 – 9.25 Powitanie gości – Monika Zając, Dyrektor Sosnowieckiego Parku Naukowo-Technologicznego
9.25 – 10.10 Biznes plan w praktyce – Paweł Repeta
10.10 – 10.30 Anioł Biznesu czyli zastrzyk kapitału i wiedzy – Przemysław Jura, Prezes Zarządu Instytutu Nauk Ekonomicznych i Społecznych
10.30 – 10.45 Przerwa
10.45 – 11.30 Komercjalizacja wiedzy czyli jak wdrożyć pomysł do biznesu – Katarzyna Papież-Pawełczak
11.30 – 11.45 Przerwa
11.45 – 12.30 Lekcja przedsiębiorczości według Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości – Mateusz Maik
12.30 – 13.15 Innowacje w myśleniu – otwórz umysł na nowe sposoby działania – .bringMore advertising
13.15 – 13.30 Przerwa
13.30 – 14.15
.

13.30 – 14.15

Jak wypromować swoją firmę i wyróżnić się na rynku? Przygotowanie strategii Public Relations – Krystian Dudek, Grupa PRC

Samorząd-inicjator biznesu? – panel dyskusyjny z udziałem Roberta Gwiazdowskiego – Prezydenta Centrum im. Adama Smitha, część I

14.15 – 14.30 Przerwa
14.30 – 15.30 Samorząd-inicjator biznesu? – panel dyskusyjny z udziałem Roberta Gwiazdowskiego – Prezydenta Centrum im. Adama Smitha, część II
Zapraszamy na odbywające się jednocześnie targi innowacji i przedsiębiorczości, wystawę komputerów z przeszłości, pokazy doświadczeń naukowych i eksperymentów, robotów i innych innowacyjnych technologii.

Galeria zdjęć z Pikniku Wiedzy (17.01.2013)

Pobierz pliki
Anioł Biznesu, czyli zastrzyk kapitalu i wiedzy (, )
Biznes plan w praktyce (pdf, 771,87 KB)
Komercjalizacja wiedzy – czyli jak wdrożyć pomysł do biznesu (, )

Numer Stoiska

Nazwa Wystawcy

 

Numer Stoiska

Nazwa Wystawcy

1 GLASINI   18 Wydział Transportu, Politechnika Śląska, Katedra Logistyki i Transportu Przemysłowego
2 Biuro Współpracy z Gospodarką, Uniwersytet Śląski w Katowicach   19 Ultrapatent
3 Cadelan Sp. z o.o.   20 NTI Sp. z o.o.
4 Wyższa Szkoła Medyczna w Sosnowcu   21 Górnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
5 Instytut Technik Innowacyjnych EMAG   22 Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. Gen. Jerzego Ziętka w Katowicach
6 Centrum Innowacji i Transferu Technologii Politechniki Śląskiej   23 AT GROUP S.A.
7 Wydział Rozwoju Regionalnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego   24 Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
8 Śląskie Centrum Przedsiębiorczości   25 Polygen Sp. z o.o.
9 Security Training and Consulting Sp. z o.o.   26 Polsoft Engineering Sp. z o.o.
10 „Czysty Mur”   27 Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu
11 Instytut Nauk Ekonomicznych i Społecznych   28 Wyższa Szkoła Zarządzania Ochroną Pracy
12 „Biochefa” Farmaceutyczny Zakład Naukowo-Produkcyjny   29 MAKROGEO S.C.
13 .bringMore advertising   30 Instytut Techniki i Aparatury Medycznej ITAM
14 Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej   31 Fundusz Górnośląski S.A.
15 Park Naukowo-Technologiczny „Technopark Gliwice” Sp. z o.o.   32 VIS Media Sp. z o.o.
16 Ekoinwentyka Sp. z o.o.   33

Instytut Informatyki, Uniwersytet Śląski w Katowicach

17 Future Processing Sp. z o.o.      

 

 

POZOSTALI WYSTAWCY

SIMPLE Sp. z o.o.
Toyota KONSEK
Stowarzyszenie Miłośników Zabytków Informatyki
Dziennik Zachodni
Nasze Miasto
Expo Silesia
Telewizja Katowice
e-student.pl
Spinacz Magazyn Studencki
sosnowiec.info.pl
Radio Studenckie Egida
Miasto Jaworzno

 

Projekt „Naukowy biznes” realizowany jest w okresie od 01 listopada 2011r. do 30 września 2013r. w ramach Poddziałania 8.2.1 „Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki przez MEGREZ Sp. z o.o. Grupę docelową projektu stanowią: studenci, absolwenci, doktoranci oraz pracownicy naukowi śląskich uczelni. Celem głównym projektu jest zmiana nastawień społecznych i pogłębienie kultury przedsiębiorczości w środowisku akademickim i naukowym w woj. śląskim.

Cele szczegółowe:

  • Zbudowanie wizerunku przedsiębiorczości akademickiej jako efektywnego sposobu wykorzystania potencjału i wiedzy zdobytej na uczelni w rozwoju zawodowym wśród studentów, absolwentów, doktorantów, pracowników naukowych śląskich uczelni wyższych.
  • Przełamanie stereotypów i mitów dotyczących przedsiębiorczości wśród odbiorców kampanii informacyjno-promocyjnej.
  • Stymulowanie powstawania pomysłów (w tym innowacyjnych, niestandardowych) oraz inspirowanie do działania w zakresie prowadzenia własnej firmy.
  • Zachęcenie absolwentów, doktorantów, pracowników naukowych śląskich uczelni wyższych do zakładania własnej firmy poprzez ukazanie korzyści wynikających.
  • Z prowadzenia działalności gospodarczej oraz szans płynących z otoczenia, jak również dostarczenie niezbędnej wiedzy.
  • Stymulowanie studentów, absolwentów, doktorantów, pracowników naukowych (grupa docelowa) do wyboru tematów prac dyplomowych/naukowych będących odpowiedzią na potrzeby gospodarki.

Działania te realizowane są między innymi poprzez kampanię informacyjno-promocyjną. W ramach kampanii wykorzystywane są różne kanały komunikacji i powstają następujące produkty:

  • Emisja reportaży telewizyjnych,
  • Emisja artykułów prasowych,
  • Organizacja pikników wiedzy,
  • Organizacja spotkań informacyjnych na śląskich uczelniach,
  • Organizacja konkursu dla studentów w dwóch kategoriach,
  • Rozszerzenie o dodatkowe moduły i instrumenty istniejącej platformy internetowej www.slaskie- innowacje.pl i jej aktualizacja,
  • Opracowanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych.

Zapraszamy na stronę „Naukowego biznesu”

Jesteś zainteresowany współpracą?

Nie zwlekaj skontaktuj się z nami już teraz!
Kontakt