II. Piknik wiedzy

"

17 / PAŹDZIERNIKA / 2013
godzina 9:00-16:00

Łyk nauki o biznesie i spory kęs technologii – zapraszamy na drugą edycję Pikniku Wiedzy:

  • Zasmakuj w ciekawostkach przyprawionych szczyptą teorii,
  • Zobacz, jak zrobić dobre wrażenie i wykorzystać pomysły w praktyce podczas warsztatów,
  • Poczuj adrenalinę jazdy ciężarówką, autobusem, hybrydową Toyotą czy dachowania samochodem na symulatorze,
  • Wydrukuj swoją głowę w 3D i sprawdź wiele innych atrakcji.

 

9.45 – 10.00 Powitanie gości – Monika Zając, Dyrektor Sosnowieckiego Parku Naukowo-Technologicznego
10.00 – 11.00 Biznes plan w praktyce – Mariusz Kozłowski
11.00 – 11.45 Przerwa kawowa
11.45 – 12.45 Kreowanie marki na własnym przykładzie – .bringMore advertising
12.45 – 13.15 Przerwa kawowa
11.00 – 14.00 Mobilny symulator jazdy samochodem ciężarowym i autobusem, symulator dachowania samochodu osobowego – Centrum Edukacji Zawodowej CARGO Sp. z o.o.

W programie II. Pikniku Wiedzy również (9.00 – 16.00):

doświadczenia i eksperymenty naukowe,
wystawa komputerów z przeszłości,
roboty przyszłości – m.in. CYBER RYBA,
innowacyjne technologie – drukowanie 3D,
targi innowacji i przedsiębiorczości,
rozgrywki szachowe,
wręczenie nagród w ramach Konkursu „Pomysł na biznes”.
Pobierz program w formacie PDF-a

Numer Stoiska

Nazwa Wystawcy

Numer Stoiska

Nazwa Wystawcy

1 Grupa Carbonium 16 Czysty mur
2 Uniwersytet Śląkski w Katowicach 17 Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej
3 Ekoinwentyka Sp. z o.o. 18 Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości
4 Ultrapatent 19 Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. Gen. Jerzego Ziętka
5 Global BD Trading Sp. z o.o. 20 Ina. Fotografia i dizajn Karolina Będlin
6 Z.P.H. PILCH 21 Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu
7 CADELAN Sp. z o.o. 22 Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego , Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego
8 Instytut Technik Innowacyjnych EMAG 23 Instytut Nauk Ekonomicznych i Społecznych
9 Centrum Innowacji i Transferu Technologii 24 GFM Projekt Grzegorz Fudalej
10 OKIN Facility PL Sp. z o.o. 25 Śląskie Centrum Przedsiębiorczości
11 Milmex Systemy Komputerowe Sp. z o.o. 26 Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
12 TOYOTA 27 TERMOCENT Marek Kitliński
13 Wyższa Szkoła Medyczna w Sosnowcu 28 Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach
14 SOSCAR 29 JARS Sp. z o.o.
15 SOLVEERE  Sp. z o.o. 30 Instytut Informatyki, Uniwersytet Śląski w Katowicach

Projekt „Naukowy biznes” realizowany jest w okresie od 01 listopada 2011r. do 30 września 2013r. w ramach Poddziałania 8.2.1 „Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki przez MEGREZ Sp. z o.o. Grupę docelową projektu stanowią: studenci, absolwenci, doktoranci oraz pracownicy naukowi śląskich uczelni. Celem głównym projektu jest zmiana nastawień społecznych i pogłębienie kultury przedsiębiorczości w środowisku akademickim i naukowym w woj. śląskim.

Cele szczegółowe:

  • Zbudowanie wizerunku przedsiębiorczości akademickiej jako efektywnego sposobu wykorzystania potencjału i wiedzy zdobytej na uczelni w rozwoju zawodowym wśród studentów, absolwentów, doktorantów, pracowników naukowych śląskich uczelni wyższych.
  • Przełamanie stereotypów i mitów dotyczących przedsiębiorczości wśród odbiorców kampanii informacyjno-promocyjnej.
  • Stymulowanie powstawania pomysłów (w tym innowacyjnych, niestandardowych) oraz inspirowanie do działania w zakresie prowadzenia własnej firmy.
  • Zachęcenie absolwentów, doktorantów, pracowników naukowych śląskich uczelni wyższych do zakładania własnej firmy poprzez ukazanie korzyści wynikających.
  • Z prowadzenia działalności gospodarczej oraz szans płynących z otoczenia, jak również dostarczenie niezbędnej wiedzy.
  • Stymulowanie studentów, absolwentów, doktorantów, pracowników naukowych (grupa docelowa) do wyboru tematów prac dyplomowych/naukowych będących odpowiedzią na potrzeby gospodarki.

Działania te realizowane są między innymi poprzez kampanię informacyjno-promocyjną. W ramach kampanii wykorzystywane są różne kanały komunikacji i powstają następujące produkty:

  • Emisja reportaży telewizyjnych,
  • Emisja artykułów prasowych,
  • Organizacja pikników wiedzy,
  • Organizacja spotkań informacyjnych na śląskich uczelniach,
  • Organizacja konkursu dla studentów w dwóch kategoriach,
  • Rozszerzenie o dodatkowe moduły i instrumenty istniejącej platformy internetowej www.slaskie- innowacje.pl i jej aktualizacja,
  • Opracowanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych.

Zapraszamy na stronę „Naukowego biznesu”

Jesteś zainteresowany współpracą?

Nie zwlekaj skontaktuj się z nami już teraz!
Kontakt