17 / PAŹDZIERNIKA / 2013
godzina 9:00-16:00
Łyk nauki o biznesie i spory kęs technologii – zapraszamy na drugą edycję Pikniku Wiedzy:
- Zasmakuj w ciekawostkach przyprawionych szczyptą teorii,
- Zobacz, jak zrobić dobre wrażenie i wykorzystać pomysły w praktyce podczas warsztatów,
- Poczuj adrenalinę jazdy ciężarówką, autobusem, hybrydową Toyotą czy dachowania samochodem na symulatorze,
- Wydrukuj swoją głowę w 3D i sprawdź wiele innych atrakcji.
10.00 – 11.00 Biznes plan w praktyce – Mariusz Kozłowski
11.00 – 11.45 Przerwa kawowa
11.45 – 12.45 Kreowanie marki na własnym przykładzie – .bringMore advertising
12.45 – 13.15 Przerwa kawowa
11.00 – 14.00 Mobilny symulator jazdy samochodem ciężarowym i autobusem, symulator dachowania samochodu osobowego – Centrum Edukacji Zawodowej CARGO Sp. z o.o.
W programie II. Pikniku Wiedzy również (9.00 – 16.00):
doświadczenia i eksperymenty naukowe,
wystawa komputerów z przeszłości,
roboty przyszłości – m.in. CYBER RYBA,
innowacyjne technologie – drukowanie 3D,
targi innowacji i przedsiębiorczości,
rozgrywki szachowe,
wręczenie nagród w ramach Konkursu „Pomysł na biznes”.
Pobierz program w formacie PDF-a
Numer Stoiska |
Nazwa Wystawcy |
Numer Stoiska |
Nazwa Wystawcy |
|
1 | Grupa Carbonium | 16 | Czysty mur | |
2 | Uniwersytet Śląkski w Katowicach | 17 | Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej | |
3 | Ekoinwentyka Sp. z o.o. | 18 | Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości | |
4 | Ultrapatent | 19 | Śląska Wyższa Szkoła Zarządzania im. Gen. Jerzego Ziętka | |
5 | Global BD Trading Sp. z o.o. | 20 | Ina. Fotografia i dizajn Karolina Będlin | |
6 | Z.P.H. PILCH | 21 | Wyższa Szkoła Humanitas w Sosnowcu | |
7 | CADELAN Sp. z o.o. | 22 | Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego , Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego | |
8 | Instytut Technik Innowacyjnych EMAG | 23 | Instytut Nauk Ekonomicznych i Społecznych | |
9 | Centrum Innowacji i Transferu Technologii | 24 | GFM Projekt Grzegorz Fudalej | |
10 | OKIN Facility PL Sp. z o.o. | 25 | Śląskie Centrum Przedsiębiorczości | |
11 | Milmex Systemy Komputerowe Sp. z o.o. | 26 | Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach | |
12 | TOYOTA | 27 | TERMOCENT Marek Kitliński | |
13 | Wyższa Szkoła Medyczna w Sosnowcu | 28 | Wojewódzki Urząd Pracy w Katowicach | |
14 | SOSCAR | 29 | JARS Sp. z o.o. | |
15 | SOLVEERE Sp. z o.o. | 30 | Instytut Informatyki, Uniwersytet Śląski w Katowicach |
Projekt „Naukowy biznes” realizowany jest w okresie od 01 listopada 2011r. do 30 września 2013r. w ramach Poddziałania 8.2.1 „Wsparcie dla współpracy sfery nauki i przedsiębiorstw” Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki przez MEGREZ Sp. z o.o. Grupę docelową projektu stanowią: studenci, absolwenci, doktoranci oraz pracownicy naukowi śląskich uczelni. Celem głównym projektu jest zmiana nastawień społecznych i pogłębienie kultury przedsiębiorczości w środowisku akademickim i naukowym w woj. śląskim.
Cele szczegółowe:
- Zbudowanie wizerunku przedsiębiorczości akademickiej jako efektywnego sposobu wykorzystania potencjału i wiedzy zdobytej na uczelni w rozwoju zawodowym wśród studentów, absolwentów, doktorantów, pracowników naukowych śląskich uczelni wyższych.
- Przełamanie stereotypów i mitów dotyczących przedsiębiorczości wśród odbiorców kampanii informacyjno-promocyjnej.
- Stymulowanie powstawania pomysłów (w tym innowacyjnych, niestandardowych) oraz inspirowanie do działania w zakresie prowadzenia własnej firmy.
- Zachęcenie absolwentów, doktorantów, pracowników naukowych śląskich uczelni wyższych do zakładania własnej firmy poprzez ukazanie korzyści wynikających.
- Z prowadzenia działalności gospodarczej oraz szans płynących z otoczenia, jak również dostarczenie niezbędnej wiedzy.
- Stymulowanie studentów, absolwentów, doktorantów, pracowników naukowych (grupa docelowa) do wyboru tematów prac dyplomowych/naukowych będących odpowiedzią na potrzeby gospodarki.
Działania te realizowane są między innymi poprzez kampanię informacyjno-promocyjną. W ramach kampanii wykorzystywane są różne kanały komunikacji i powstają następujące produkty:
- Emisja reportaży telewizyjnych,
- Emisja artykułów prasowych,
- Organizacja pikników wiedzy,
- Organizacja spotkań informacyjnych na śląskich uczelniach,
- Organizacja konkursu dla studentów w dwóch kategoriach,
- Rozszerzenie o dodatkowe moduły i instrumenty istniejącej platformy internetowej www.slaskie- innowacje.pl i jej aktualizacja,
- Opracowanie i dystrybucja materiałów informacyjno-promocyjnych.
Zapraszamy na stronę „Naukowego biznesu”